Cumpărături on-line

Această pagină enumeră câteva dintre întrebările frecvente pe care le pun utilizatorii începători.

Cum pot plăti contravaloarea comenzilor mele ?

Poți alege dintre mai multe metode de plată:

ORDIN DE PLATĂ
Puteți plăti prin ordin de plată, direct în contul nostru.
RAMBURS
Dacă preferi să plătești contravaloarea comenzii atunci când comanda este livrată la adresa de domiciliu, selectează metoda Plată ramburs .

Articolele din coș sunt rezervate în mod automat ?

Nu, dacă adaugi un articol în coșul de cumpărături, acesta nu este rezervat și nu putem garanta disponibilitatea lui. Unele articole foarte căutate pot să se epuizeze înainte de a-ți confirma comanda, chiar dacă erau disponibile atunci când le-ai adăugat în coșul de cumpărături.

Pentru a accelera procesul de cumpărare și pentru a economisi timp la comenzile viitoare, înregistrează-te pe moniquevision.ro.

Încă nu am primit comanda

Dacă încă nu ai primit comanda până la data livrării, verifică-ți e-mailul. Probabil că ai primit un e-mail de la noi informându-te despre plecarea comenzii din depozitele noastre.

De reținut: în timpul perioadelor de reduceri sau promoții, termenele de livrare pot fi mai lungi.

Cum găsesc produsul pe care-l caut ?

Sunt mai multe moduri de a localiza produsul pe care îl cauți.

Poti folosi caseta “Cautare” situată în partea superioară a site-ului MONIQUE VISION.

Selectează o categorie specifică (ex. ochelari de soare). Găsești de asemenea și alte filtre care să îți limiteze aria de căutare cum ar fi sortarea în ordinea prețului crescător, etc…

Pot returna ochelarii pe care i-am primit?

Da, bineînțeles. Grație politicii noastre de returnare în 30 de zile, cumpărați fără niciun risc.

În cazul în care produsul pe care l-ați comandat nu vă satisface așteptările sau nu se potrivește cu fața dumneavoastră, îl puteți trimite înapoi în maximum 30 de zile după ce l-ați primit.

Dacă dorești să schimbi produsul tău cu altul nou, te rugăm să ne informezi. Din nefericire, nu putem înlocui produsul într-o singură comandă, dar putem crea o nouă comandă pentru acesta. Singurul lucru pe care trebuie să îl faci este să generezi o comandă nouă cu produsul pe care vrei să îl schimbi pentru cel vechi. Imediat ce returul este procesat, îți vom returna banii și îți vom livra produsul în cel mai scurt timp posibil. Te rugăm să ții cont și de timpul estimat de livrare pentru fiecare produs în parte.

În caz că nu dorești să comanzi alt produs, echipa noastră va iniția transferul banilor imediat după ce returul tău sosește la noi și este verificat. Pentru a putea grăbi procesul de returnare a banilor în cazul în care ai plătit ramburs, te rugăm să ne trimiți informațiile bancare prin email înainte ca produsul să ajungă la noi pentru a putea procesa cât mai repede returnarea banilor.